بھارت: 47 طلبہ کی HIV سے ہلاکت، 828 کے ٹیسٹ مثبت آ گئے

بھارت ریاست تریپورہ کے تریپورہ اسٹیٹ ایڈز کنٹرول سوسائٹی (TSACS) کی جانب سے جاری کی گئی تازہ رپورٹ میں انکشاف کیا گیا ہے کہ 47 طلبہ ایچ آئی وی سے متاثر ہوئے ہیں جبکہ 828 کے ٹیسٹ مثبت آئے ہیں۔

TSACS کا کہنا ہے کہ تریپورہ میں روزانہ کی بنیاد پر پانچ سے سات نئے ایچ آئی وی کیسز سامنے آ رہے ہیں۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق TSACS سینئر کے ایک اہلکار نے انکشاف کیا ہے کہ ایچ آئی وی سے متاثرہ 828 طلبہ میں سے 572 طلبہ اب بھی زندہ ہیں۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق تریپورہ میں ایچ آئی وی پازیٹیو پائے جانے والے بہت سے طلبہ نے ملک بھر کے مختلف اداروں میں تعلیم حاصل کرنا چھوڑ دی ہے جبکہ کئی طلبہ اعلیٰ تعلیم کے لیے تریپورہ ریاست چھوڑ کر دوسری ریاستوں کا رُخ کر چکے ہیں۔ٹی ایس اے سی ایس کے جوائنٹ ڈائریکٹر کا اس معاملے سے متعلق کہنا ہے کہ اب تک 220 اسکولوں اور 24 کالجوں اور یونیورسٹیوں کی نشاندہی کی گئی ہے جہاں طلبہ منشیات کا استعمال کر رہے ہیں۔

تریپورہ اسٹیٹ ایڈز کنٹرول سوسائٹی کی جانب سے بھی 220 اسکولوں اور 24 ایسے کالجوں کی نشاندہی کی گئی ہے جو انجیکشن کے ذریعے ڈرگ کا استعمال کر رہے ہیں۔

ای پیپر دی نیشن

دوریزیدیت کو ہمیشہ زوال ہے

سانحہ کربلا حق اور فرعونیت کے درمیان ااس کشمکش کا نام ہے جس کا نتیجہ یہ نکلتا ہے کہ بالآخر فتح حق کی ہوتی ہے امام حسین کا نام ...