روہنگیامسلمانوں پرمظالم پرعالمی ضمیر کی خاموشی باعث تشویش ہے:شہباز شریف

05 ستمبر 2017 (13:10)
روہنگیامسلمانوں پرمظالم پرعالمی ضمیر کی خاموشی باعث تشویش ہے:شہباز شریف

وزیر اعلی پنجاب محمد شہباز شریف نے بین الاقوامی برادری، مسلم دنیا اور اقوام متحدہ سے برما کے روہنگیا مسلمانوں پر ظلم کی انتہا جارہی ہے اور برمی حکومت کوان مظالم کو روکنے پر زور دیا ہے. انہوں نے کہا کہ برما میں مسلمانوں کے ظلم و ضبط حالیہ تاریخ میں اقلیتی برادری کے سب سے زیادہ بے رحمی نسل پرستی کی نمائندگی کرتی ہے.انھوں نے  بیگم کلثوم نواز  کی عیادت پر   برطانیہ جانے سے قبل ان خیالات کا اظہار کرتے ہوئے برما بحران کو مسلمانوں کی ایک منصوبہ بندی کی صفائی کے طور پر قرار دیا اورانھوں نے کہا کہ  وہ حیرانہیں کہ دنیا کے ضمیر کس طرح کمزور ہوسکتے ہیں جبکہ معصوم مرد، خواتین اور خاص طور پر بچوں کا شکار جرائم کا سب سے زیادہ خوفناک ہے۔روہنگیامسلمانوں پرمظالم پرعالمی ضمیر کی خاموشی باعث تشویش ہے ،وزیر اعلی نے برمی حکومت کو مداخلت اور روہنگیا مسلمانوں کی حفاظت کے لئے فوری اقدامات کرنے کے لئے بین الاقوامی برادری کے اثر و رسوخ کو فروغ دینے کے لئے نئے سفارتی کوششوں کا مطالبہ کیا.

وہنگیا مسلمانوں کی نسل پرستی کو روکنے کے لئے کثیر مقابل کی حکمت عملی  اپناننی   چاہئے  ۔ وزیر اعلی پنجاب  نے مزید کہا کہ برمی مسلمانوں کی حالت بین الاقوامی انسانی حق تنظیموں کے ساتھ ساتھ معاشرے کے قتل عام کو مسترد کرنے کے لئے استعمال نہیں کیا جاتا ہے اس بات کی  یقین دہانی کرانے کے عا لمی رہنماؤں کے لیے یہ ایک  آزمائش ہے.
انہوں نے کہاکہ دنیا کا کوئی مذہب تشدد  نہیں کرتا اور یہ وقت ہے کہ انسانیت اور انفرافی ہم آہنگی کے بنیادی اقدار کو تحفظ دینے کے لئے پوری تہذیب کی دنیا مل کر کام کرنا چاہیے. انسانی حقوق مقدس ہیں اور ہمیں ان کی حفاظت کے لئے اضافہ کرنا چاہئے

روحانی شادی....

شادی کام ہی روحانی ہے لیکن چھپن چھپائی نے اسے بدنامی بنا دیا ہے۔ مرد جب چاہے ...